عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 18 تير 1402
بازدید : 420
نویسنده : chabok


الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ مقاله ای جامع و مختصر که سعی نمی کند همه چیزهایی که در الگوریتم پنگوئن گوگل در دسترس است را شامل شود. موارد زیادی در این مقاله وجود دارد که می تواند به مدیران وب سایت کمک کند تا این الگوریتم را بهتر درک کنند. با وبلاگ تماس بگیرید

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن جدیدترین و مهم ترین الگوریتمی است که گوگل هر ماه به روز رسانی می کند تا بررسی های دقیق و عمیق انجام دهد و کیفیت آن را بهبود بخشد.

قبل از الگوریتم پنگوئن، محتوای وب سایت ها توسط الگوریتم پاندا بررسی می شد، اما بسیاری از سایت ها با وجود محتوای بی ارزش و بی کیفیت، همچنان در صدر نتایج گوگل قرار داشتند و برعکس، بسیاری از وب سایت ها با محتوای خوب کیفیت پایین تری داشت و باعث نارضایتی کاربران می شد، چرا که هنگام جستجوی مقاله، به یکباره صفحات غیرمرتبط زیادی جلوی چشمانشان ظاهر شد و مجبور شدند آن صفحه را ترک کنند. اما دلیل اصلی افزایش رتبه این سایت ها چیزی جز وجود بک لینک های زیاد نبود.

چگونه بک لینک های وب سایت توسط گوگل شناسایی می شوند؟

در گذشته گوگل صفحاتی را با تعداد بک لینک زیاد در جایگاه بالاتری قرار می داد (صفحات اول گوگل) که امتیاز و مزیتی برای وب سایت ها محسوب می شد.

بنابراین وب سایت ها بدون توجه به کیفیت محتوا و ارتباط محتوای سایت خود با بک لینک های خریداری شده اقدام به خرید و فروش بک لینک می کنند و در نتیجه جایگاه خود را در صفحه نتایج گوگل افزایش می دهند.

موضوع را تا اینجا در نظر بگیرید تا بهتر متوجه شوید الگوریتم پنگوئن چگونه بوجود آمد و چگونه کار می کند.

اما وقتی در مورد بک لینک صحبت می کنیم، شاید مفهوم بک لینک برای برخی افراد احمقانه و ناشناخته به نظر برسد، در زیر بک لینک را برای شما آورده ایم.

لینک بیلدینگ یا بک لینک

بیایید پیش زمینه را با یک مثال ساده توضیح دهیم. گوگل به عنوان فردی عمل می کند که به دنبال بهترین قهوه است و این حق را دارد که از بین ده ها یا صدها کافی شاپ بهترین را انتخاب کند. بر اساس میل مشتری یا یک فرد مشهور، مثلاً ستاره سینما که به این کافه سر می‌زند، انتخاب می‌کند و این رضایت مشتری برای کافه مورد نظر امتیاز محسوب می‌شود و اعتبار و ارزش آن را افزایش می‌دهد.

بک لینک ها همان مشتریان کافی شاپ هستند که با تعریف خود و در واقع تبلیغات خود به وب سایت های دیگر اعتبار و ارزش می دهند و گوگل از طریق این لینک ها به وب سایت ها رتبه بندی و پاداش می دهد. .

بنابراین، برای افزایش رتبه و ارزش خود در گوگل، وب سایت ها لینک هایی را از سایر وب سایت ها برای وب سایت خود دریافت کردند و هر چه تعداد وب سایت های بیشتری به وب سایت آنها پیوند داده شود، محبوبیت آنها در گوگل بیشتر می شود.

لینک ها تصاویر یا متن هایی هستند که ما به سایت خود معرفی می کنیم به این صورت که آن لینک ها را برای سایت های دیگر ارسال می کنیم و اگر کاربر روی آن لینک ها کلیک کرد به آن صفحه در سایت ما می رود و از سایت ما بازدید می کند و رتبه آن بالا می رود. وب سایت ما به راحتی بارگیری می شود.

خوب، برگردیم به موضوع اصلی، تا اینجا همه چیز به خوبی پیش رفت، وب سایت ها توانسته اند به راحتی از طریق بک لینک، رتبه خود را افزایش دهند.

اما عده ای از این لطف گوگل استفاده کردند و از سایت های پولی و بی کیفیت شروع به خرید بک لینک انبوه (به مقدار زیاد) کردند، یعنی به نوعی آمدند و تقلب کردند و خواستند سر گوگل کلاه بگذارند و آن را بهینه کنند. وب سایت خود و شما می توانید به سرعت رتبه وب سایت خود را افزایش دهید که به آن سئو کلاه سیاه می گویند.

برای مبارزه با این کلاهبرداری، ابتدا گوگل از الگوریتم پاندا استفاده کرد، اما الگوریتم پاندا به تنهایی قادر به مبارزه با این ترفندها نبود و نیاز به کمک هوشمندانه و دقیق داشت. در سال 2012، او الگوریتم پنگوئن را برای کمک به پاندا فرستاد.

خب، الگوریتم پنگوئن به عنوان پلیس مبارزه با کلاهبرداری برای شناسایی سئو کلاه سیاه و مبارزه با کلاهبرداران و کنترل اوضاع وارد عمل شده است.

الگوریتم پنگوئن را وارد کنید

الگوریتم پنگوئن مانند یک پلیس وظیفه شناس و بسیار فعال است که همیشه در حالت آماده باش قرار دارد و در صورت بروز هرگونه اشتباه در وب سایت ها و مدیریت صحیح وب سایت ها بلافاصله شما را جریمه خواهیم کرد.

اما این الگوریتم به دو اشتباه اصلی در وب سایت ها بسیار حساس است:

1- خرید و فروش بک لینک و ایجاد لینک اسپم

پنگوئن سایت شما را از جایی که لینک می‌خرید و از کجا می‌فروشید ردیابی می‌کند:

به عنوان مثال، اگر سایت شما یک سایت خبری است و به سایت بی بی سی لینک می دهید، به این معنی است که فقط سایت های مرتبط با صنعت شما مورد قبول گوگل هستند.

اما اگر این کار را نکنید توسط پنگوئن جریمه می شوید یا اگر بخواهید تعداد زیادی لینک از سایت های اسپم (جعلی) و پولی بخرید، جریمه می شوید و رتبه سایت شما پایین می آید.

این الگوریتم زمانی که به سایت های غیرمرتبط لینک می دهید سایت شما را به عنوان یک سایت تبلیغاتی یا سایتی برای فروش بک لینک می شناسد، بنابراین به تعداد زیادی از تبلیغات در سایت حساس است. بیش از دو یا سه تبلیغ در سایت خود قرار ندهید.

2- تکرار بیش از حد کلمات کلیدی (کلید واژه پر کردن)

قبل از ورود پنگوئن، با توجه به عنوان سایت شما، گوگل در صورت یافتن کلمات کلیدی مرتبط امتیاز می دهد، اما برخی افراد همچنان از این مشکل سوء استفاده می کنند و صفحات سایت خود را با کلمات کلیدی تکراری و سایت هایی که نیاز به رتبه بندی ندارند پر می کنند. بالاتر است و کاربران هنگام جستجوی محتوای مورد نظر خود با سایت های بی کیفیت و نامرتبط مواجه می شوند. در همان زمان گوگل برای جلوگیری از این مشکل وارد دنیای الگوریتم ها شد.

مثلا

اگر سایتی در مورد لباس باشد، ده ها بار در متن، تصاویر و ویدیوهای سایت خود کلمه "لباس" را درج می کند تا به گوگل بگوید که سایت من درباره لباس است و هر کاربری که لباس را جستجو می کند، سایتی را نشان می دهد که مربوط به آن است. لباس و بازدید از اولین نتایج گوگل.

مراجعه به سایت: https://blogten.ir/algorithm-google-penguins/ 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس chabokmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com